top of page
boekenfaq.jpg

MEEST GESTELDE VRAGEN

WAT ZIJN DE LEVERTIJDEN?

Zodra je bestelling binnen is maken wij deze klaar. Bestel je voor 14:00 uur, dan streven wij naar een maximale levertijd van twee werkdagen. Je bestelling wordt verzonden via DHL en is met jouw track & trace code te volgen via deze pagina.

Uitzondering: bij bestellingen in het weekend en op feestdagen verwachten wij een levertijd van ongeveer vier werkdagen.

WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN?

De verzendkosten binnen Nederland zijn afhankelijk van de bestelling. Voordat je de bestelling plaatst krijg je de verzendkosten te zien, zodat je voor geen verrassingen komt te staan.


Voor verzending naar het buitenland hanteren wij de standaardkosten van DHL, bekijk hier de kosten voor verzending naar het gewenste land. Mocht het gewenste land er niet tussen staan, neem dan contact met ons op.


Let op: wij houden geen rekening met eventuele import- of douanekosten voor leveringen buiten de Europese Unie.

WAT IS HET RETOURBELEID?

Wij houden ons aan het wettelijke bedenktermijn van 14 dagen. Maak hiervoor gebruik van het online formulier of download het retourformulier.


De kosten voor retourverzending zijn voor de koper. Wij adviseren om jouw retourzending met een track & trace code te versturen, zodat je een bewijs van de verzending hebt.

Je kunt de bestelling alleen retourneren indien deze in dezelfde staat is zoals je deze hebt ontvangen. Retourzendingen die niet zijn aangemeld worden niet verwerkt. Klyntje Shop is niet aansprakelijk voor eventuele retourzendingen die zoek raken en waarbij er geen verzendbewijs is.

WELKE BETALINGSMETHODEN ZIJN ER?

Op dit moment bieden wij alleen IDEAL als betaalmethode aan. Onze transacties worden uitgevoerd door Stripe. Deze naam kan je dus tegenkomen op je factuur of tijdens het betaalproces.

HEB JE EEN ANDERE VRAAG?

Heb je een vraag die wij hierboven niet beantwoorden? Neem dan contact met ons op via het contactformulier of stuur een e-mailbericht naar info@klyntje.nl.

bottom of page